madeleinespangberg

Sjukt störande

Kategori:

Det stör mig fortfarande något så enormt. Det handlar om inlägget jag skrev om att jag blivit lurad. Kan inte skriva mer. För fel personer kan läsa det. Men en dag kommer jag berätta och då skall jag gå ut med hur lurad jag blivit av männsikor som jag trodde skulle hjälpa mig och stötta mig genom denna soppan med handen. Min hand kan vara förstörd för livet, det är inte ens mitt fel men hur fan man än vänder och vrider på det så är det bara jag som får lida. Det gör så ont i hela mitt hjärta när jag ser denna bilden. Tänker på att det inte ens var min lördag, jag skulle vara ledig och va hos Billy men så var de inventering och av nån anledning fick jag öppna. Se hur de gick? Nu sitter jag här med ett finger som inte vill fungera som det skall och ett ärr som är det fulaste jag har och jag har mååånga ärr sen innan, men inget som detta.  
De känns SKIT!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: