madeleinespangberg

Söndags morgon

Kategori:

Godmorgon mina underbara! Har ni sovit gottit? 
 
Sorry att jag inte skrev mer igårkväll, vi såg på melodifestivalen käkade godis och chillade sedan framför UFC. Jag vet inte riktigt vad ja tycker om UFC, vissa matcher kan vara kul och se men andra är verkligen super duper trista:P. Men jag sitter gulligt och kikar samtidigt som jag surfar på datorn:)
 
Melodifestivalen då, vad tyckte ni? Mina två favvoriter gick till andra chansen, vilket jag inte var jätte nöjd med. Men bättre de än att dem åkte ut :) sean banan, vad skall man säga? han kan sin sak, han underhåller till 1000, men frågan är om han kanske borde varit bättre som paus underhållning. Vad vet jag?, han gjorde sin grej svenska folket gillade de och då får man väl bara vara glad för hans skull. Ekipage nr 2 som gick vidare till final gillade jag dock inte för fem öre:/ Tyckte Anton skulle haft en platsen!
 
Och Johanna Panna, släng dig i väggen med att han är Erik kopia.
Detta läste jag på en stor blogg imorse, så det är fler som tycker som jag ;)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: