madeleinespangberg

1 Januari 2013

Kategori:

Godmorgon på er!!
 
Gott nytt år på er och en god fortsättning!!
 
Ligger här och hostar som bara den! Så kan inte sova längre men de gör inget. 
 
Gårkvällen var lika kaos som förra året. Jag försökte verkligen stenhårt med att jag inte skulle bry mig om Shandy, för att hon skulle se att de inte var farligt. Men när hon blev som räddast kunde jag inte hålla mig, hon gick in på toan så jag satte på Adel på mobilen och lät henne ligga där inne. Lite efter tolv kom hon ut och kröp ner i sängen och faktiskt lugnade ner sig lite, trors att de fortfarande smällde. När de hade varit lugnt i ca 20minuter bestämde vi oss för att sova. Men tror ni inte någon jävel drar igång typ utanför här. Så nu fick vi försöka lugna hjärtat igen. Jaja jävla tur att de bara är nyår en gång om året! Nästa år skall jag köpa lugnande till Shandy! 
 
I övrigt då, förrätten, middagen och efterrätten var allt väldigt lyckat:) Till förrätt blev det tunnbrödsrulle med bacon och skinkröra i. Till middag serverades de oxfile, potatisgratäng och pepparsås. Efterrätt var en egen variant av prinsesstårta, utan grädde eftersom Billy inte gillar grädde, och varje bakelse var formad till ett hjärta. Tog evigheter att göra!! Ni skall få se bilder på allt sen:) 
 
I eftermiddag skall jag jobba 16-21, sen är det bara två 12-16pass kvar sen fyller jag år och vi skall på my dog mässan:D happyyyy!!! 
 
Nu skall jag nog starta datorn och göra lite nytta!! 
 
Puss och Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: