madeleinespangberg

17 Januari

Kategori:

Godmorgon på er!
 
Igår var en jobbig dag. Vi behövde dock inte avliva Snefot för när vi kom dit igår kväll så var hon redan en ängel. Känndes jätte skönt. Jag och Moa tog en promenad längst järnvägen med hundarna :) 
 
Idag blir de mycket cardio och massa nyttigt ätande, imorgon är de vägardag. Så måste ha uppnå mitt mål denna veckan. Börjar snart med en morgonpromenad med Shandy och sen blir de gymmet en sväng och ikväll tar vi en promenad till :) 
 
Hittat lite snygga outfits som jag vill köpa på hm. Älskar hms kläder med hela mitt hjärta :D, men skall vänta, då vissa saker inte finns inne i min storlek än :P
 
T-shirt 79:-, byxa 99:-
 
T-shirt 79:-, kavaj 299:-, byxa 99:- men äger redan sådana. 
 
T-shirt 79:-, kjol 249:-
 
T-shirt 79:-, kjol 149:-
 
T-shirt 79:-, byxa 99:-
 
Jag har fastnat för leopardmönster :D
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: