madeleinespangberg

2 Januari 2012

Kategori:

 
 
 
 
När en dröm blir verklighet?
 
Alla drömmer vi om något? Vad är eran dröm? Kan ni påverka om ni skall få uppleva eran dröm? Jag drömmer konstant:) har så mycket förhoppningar på livet! Idag fick jag ett mejl som gjorde mig jätte glad, kanske ett steg närmare min dröm? Tänker inte berätta mer än så! Men dröm på mina kära vänner, det får än alltid att må lite bättre tror jag:) 
 
Nu sitter jag på tåget, påväg mot Göteborg, är redan 9minuter sena, men börjar inte förren 12.30 så de gör mig inte ett skvatt:) Idag jobbar jag till 16. Sen är det bara imoron kvar och sen är det My Dog:D Åååå va kul de skall bli! Blir bara jag och älsklingen då pappa jobbar och mamma låter som en kråka i halsen, men va gör de, myspys!! 
 
Idag är det vårvärder i Göteborg, solen skiner men ändå lite kallt, men den skiner på vår vis:P härligt iaf! När jag kommer hem idag(till mölndal) blir de en promenad, jag skall åka till högsbo och handla. Sen skall vi klippa älsklingens hår:) 
 
Jag har fortfarande en jobbig hosta som inte vill ge med sig, lite snuvig, men frågan är vågar jag gå till gymmet imorgon? Eller skall jag vila veckan ut? Heeelp me! Jag är ju rätt feg men hosta och snuva kan ju sitta i göööör länge?! 
 
Ni får iaf ha en toppen dag :) så hörs vi när jag är på hemgång. Sorry att de blir så tråkiga inlägg utan nytagna bilder. Men skriver från mobilen:)) 
 
Puss och Kram
 
 

 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: