madeleinespangberg

4 Januari 2013

Kategori:

Goodmorgon på er!!! 
 
Hur mår ni? Jag mår kanoners trots att klockan bara är 6.15 och jag vaknade i full panik när klockan var sex!! Jajja upp och fixa sig tänkte jag:) 
 
Idag är det my dog som gäller! Skall shoppa mig pank:) hundarna är mitt allt och idag skall den verkligen få känna på hur mycket jag älskar dem<3 Efter mässan blir de frölunda torg, sen hem och packa ner mina saker för att åka till Herrljunga och väl där skall jag bjuda min mor och far med tillhörande på fika:) 
 
Imorgon skall vi till karlstad så antingen ikväll eller imorgon bitti skall jag baka kaka.. Hur jävla lustigt är det inte att utan tre lediga dagar kommer klockan ha väckt mig innan åtta;D tur att jag älskar långa dagar!! Kan ju sova mån och tis när jag jobbar på kvällen! 
 
Idag fyller jag även år, så mamma ringde inatt och gratta mig, hon är väl för underbar min mamma<3
 
Ledsen att de inte blev något mer inlägg igår:) men ni får iaf två bilder som jag tog igår kväll! Tror min älsking är knäpp på riktigt cykla hem i shorts och sen städa hela badrummet med vatten slangen! Såg svin kul ut:D 
 
Pusss och Kraaam
 
 

 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: