madeleinespangberg

5 Januari

Kategori:

Hejsan! Tänkte faktiskt ge er ett inlägg igår. Men internet ville inte fungera så jag la ner de och sov istället. Somnad skit sent och gick upp svin tidigt idag.. Hej inte många timmar sömn:( Skall försöka sova i bilen så jag inte blir hlt slut resten av kvällen och får leva på kaffe.. Hade en helt kanon dag igår, det är lite lustigt att för varje födelsedag så tycker man den bara blir bättre och bättre. Eller så kanske man kräver mindre? Ja vad vet jag, dagen på my dog var skitkul. Sen åkte jag hem och fikade med mor och far framför gladiatorerna som jag inte såg ett piss av. Skall se det idag eller imon tänkte jag :P. 
 
När jag kom hem igår, städade jag hela lägenheten, bytte i kattlådan och packade upp all packning.. Gooood Gril! Gud va skönt de var när allt var gjort :) Idag gick jag upp 5.30, ut och gå min morgonpromenad till kaninerna, hämta mammas bil. Kom hem baka kakor, fixade mig och nu sitter jag och avnjuter en god frukost. Hoppas ni får en riktigt bra lördag. En bildbomb från igår :D
 
Tollare, en sånn vill jag ha en dag, så extremt fina<3
 
 
Italienare<3
 
 
10.56 Fika
 
 
Saluki, blev såå sugen på att ställa Cordy<3

 
 
Vargisar:)
 
 
Ricohs presenter, Hurrta halsband + täcke och en retriverkoppel :)
 
 
Shandys presenter, två stycken hurtta halsband :)
 
 
Hela min lilla underbara familj, ligger och myser framför hela sverige bajsar, eller ne bakar heter de väl ;) när Billy skulle ladda ner de skrev han nämligen bajsar istället för bakar:P
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: