madeleinespangberg

7 Januari

Kategori:

Hejsan igen! Ursäkta blogg uppehållet. Lördagen och söndagen har jag verkligen inte haft tid. Tänkte blogga lite igårkväll men somnade i soffan så blev inget. Gymmet idag gick skitbra. Körde 60 minuter cardio. Såå gött i hela kroppen! Kände verkligen att det var ett måste nu, mår inte alls bra i själen. Fattar inte hur jag kan må såhär. Jag är ju lycklig, visst vilka saker är sämre. Men varför är man så nerstämd. Vill bara bli lycklig jag hoppas jag hittat min väg till lycka. Men vägen dit är lång och svår och jag vill bara lösa detta nu! 
 
Bort från negativa tankar och över till att bertätta om min helg. Lördagen spenderades i Karlstad, med massa släkt och mys. God mat, fika och bara almänt tjatter. Åkte hem vid 17, blev försenad så klart, hämtade Erik och Bettan och sen drog jag hemåt. Tiden kändes knapp, kännde att inget gick min väg. Men hemma lite efter 20 och då var det bara att fixa sig för att dra ut och ha världens bästa fest kväll någonsin. Hade sjukt kul, tack alla inblandande! 
 
Söndagen sedan var extremt slapp, orkade inte göra något vettigt alls. Men det var skönt. På kvällen sen hade jag lite kalas här hemma och fick lite mer presenter. Har inte orkat ta kort på min presenter. Men har fått många behövliga saker. Bland annat pengar, presentkort, sportbh från better bodies, en tjocktröja till träning. Jätte glad för alla mina presenter!
 
Nu skall jag fixa mig, bädda sängen och sen hem till mamma och äta mat :)
 
 
Puss och Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: