madeleinespangberg

Blogg stopp

Kategori:

Hej på er alla söta. 
 
Orkade inte blogga igår, mådde inte bra för fem öre. Kände mig nere från start igår. Började ändå dagen med en lång promenad i skogen med hundarna, sedan blev det gymmet med Moa. Lite tips från Peter på den nya maskinen och inte nog med det så mätte vi fett procent. Tänker inte avslöja vad jag fick men jag kommer dock ge er skillnaden om en månad :) Nu jävlar skall jag ge gärnet för att besvisa för mig själv att jag jävlar kan jag också!!
 
Sen var jag på möte med FKS. På kvällen drog jag till hundklubben och körde personsök med Shandy. Hon skötte sig helt jävla expemplariskt, helt sjukt att hon gjort de två gånger i koppel och nu gjorde de som lös hund som en jävla klocka. Min hund är helt fantastisk. Första gången sprang hon fram, hittade figuranten på tre röda. Dock inget skall. ATTANS. Andra gången sprang hon ner i skogen och leta som fan, då rör sig figuranten och Shandy blir rädd, springer upp till mig och visar med hela kroppen att jag skall följa efter henne. Jag följer efter och när vi är på vägen med figuranten 20 meter bort, skäller Shandy. Detta var ett mycket udda sätt, hon blandade liksom apportering sättet och skall sättet. Men hon gjorde de sjukt bra.. Hon är fantastisk min hund<3
 
 
Idag då, idag har jag haft vilodag från de mesta. Mest för huuvdet skull. Fast slutade iaf med att jag åkte med Linn till stallet och red ut barbacka på två underbaringar :) Så skönt att rensa huvudet, så skönt att prata av sig och bara va en stund. Tack min underbara vän Linn för att du och dina hästar finns!! 
 
Efter stallet, var de hem och slänga i sig mat för att åka på assmöte. Nu sitter jag här och kollar på Sveriges Mäster kock och funderar på hur jag skall möblera i min nya lägenhet som jag får till gång till den 1/4 :D Skall alltså få påskpynta i min nya lägenhet. En tvåa som ligger mitt emot min etta så jag byter bara från en etta till en tvåa. Det innebär sjukt bra planlösning, mer utrymme, sovrum och balkong.. LYCKA :), så skönt att känna lycka i denna just nu jobbiga värld :(
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: