madeleinespangberg

Då var det Måndag igen!

Kategori:

Påväg mot Herrljunga, men hoppat av i Alingsås och åker bil sista biten!
 
Idag skall jag göra massa nödvändiga saker. Känns kul jag ser en framtid jag har ett hopp jag vet min dröm. Nu skall jag ge mig fan på att komma dit. 
 
Sen skall jag till gymmet, träningsvärk allan från igår när älsklingen visade mig lite övningar idag blir de ben och mage som skall få känna på ett helvete!! I eftermiddag blir de även en lång skogspromenad med min svarta, både jag och hon behöver de efter en helg i stan;)
 
Min hand är fortfarande otroligt stel och det gör ont att röra på den:( har beslutat att stanna hemma tills jag besökt läkaren. Varje nedåt rörelse känns som fel, som att inte fingret borde röra sig!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: