madeleinespangberg

Gårdscafe

Kategori:

Sängen är förjävla skön, har legat här och glott på tv i flera timmar. Med värmedyna på höfterna och ryggen så känns de lite bättre. Men de kommer väl tillbaka så fort man blir lite kallare igen. Imorgon, om jag mår någorlunda skall jag iaf till gymmet. Skippade det igår och idag, måste dit imorgon, annars får de bli väldigt många pass i slutet av veckan! 
 
Dagen som gått har varit sjukt mysigt. Jag och mamma var på närrehab, de kunde la lika gärna skippats, blev inte mycket klokare, bara mer irriterad. Jajja, nu vet jag de. Får prata med läkaren, säga att om jag skall fortsätta där så måste jag ha någon som förstår mig och som faktiskt vill ha dit mig. Efter det åkte vi in till Alingsås gick i lite affärer åt lunch/mellanmål/brunch på gårscafet, blev en stor fet våffla. NOT GOOD. Efter det blev det lite mer shopping och sen åkte vi hemåt. Väl hemma kissade jag Disel och sen blev det en lång promena med Moa i skogen, vilket också blev dagens cardio. 
 
Våfflan som är helt sjukt jävla god:)
 
Dagens inköp: -Gina tricot, blå tröja nere i vänstra hörnet 149:-, blå tröja uppe i högra hörnet 99:-(kommer bli fler färger av denna, sjukt snygg), grå tjock tröja i mitten 199:-, svart linne nere i högra hörnet 99:-(tänkte använda till träing och ha över den snygga sport bhn jag fick av Billy). -Hm, blå tröja uppe i vänstra hörnet 99:-, ögonbrynspenna 29:-, ljus kajal 79:-. -Kicks, mascara 145:-, conceler 110:-
Allt gick väl på 250:- max eftersom jag hade presentkort på alla butikerna :)
 
Jag och mitt svarta hjärta påväg mot Moa!
 
Min hand just nu, som ni ser går de inte böja ner fingrarna ordentligt. 
Kommer jag någonsin bli bra??
 
Nu skall jag sova!
Puss och Kram<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: