madeleinespangberg

Gludlivet

Kategori:

Gokväll alla!
 
Jag drömmer mig bort i drömarnas land. Vill vill vill, snälla snälla snälla. Det kan väl vara min tur nu att lyckas i livet, att komma ett steg närmare mitt nyårslöfte, nämligen att bli lyckligare. Jag håller tummar och tår och bara hoppas att min otur kan vända till tur. Men jag tror på mig själv, jag vet att jag också kan bli lycklig och hitta rätt punkt i livet. Tyvärr kan man inte styra alla målen utan ibland måste man ha tur.
 
Mitt mål mot ett hälsosammare liv känns bra, vet dock inte alls vad vågen säger imorgon bitti, det är morgondagens problem. Jag hoppas på fört och främst en viktnedgång men helst skall vågen stå under 59 och det innebär minst 0,5kg i viktminskning. Kände att ett kilo var jävligt svårt, speciellt när jag inte gymmade i Söndags och dessutom vilade på Måndagen. 
 
Fick reda på att grannen skulle flytta så imorgon skall jag ringa på hennes lägenhet. HOPPAS:D, den har både balkong och är en tvåa, toppen hade de varit. Håller tummarna att de skall gå, blir dock en ökning på 1300:- i hyran, så sluta shoppa är det som gäller, så fixar jag det med :)
 
Men nu skall jag sova, imorgon skall jag åka till min älskling :)
 
Puss och kram
 

 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: