madeleinespangberg

Godmiddag

Kategori:

Hejsan på er!!
 
Nu är julen utstädad. De ända som finns kvar är gardinerna och dem får hänga till iaf nästa vecka. Är inte julgardier utan de är vinter gardiner mer. Min underbara mamma var här när jag fick rycket att ta ner allt som hade med julen och göra, så mamma hjälpte snällt till att packa ner lite julsaker hon med.
 
Mitt hår är även klippt, blev inte alls kort, för de var inte så jätte slitet. Men de är klippt och känns enormt mycket bättre :) Nu skall mitt hår få vila, inget färgande, inget löshår. Nu skall de bara få vara iaf ett tag, så mitt egna hår kan få växa och kanske bli lite starkare, kanske till och med lite längre :P
 
Ikväll blir de faktiskt en tur till hundklubben, var över en månad sedan sista.. ÄNTLIGEN<3 Blir ingen träning utan bara en promenad med massa hundar. Då trivs mina hundar som bäst :) 
 
Jag har nu gått igenom vad jag och min älskling skall äta i helgen. Så imorgon skall de inhandlas lite, men inte säker på vad så skrivit ner allt som jag skall ha och sen skall jag bocka av det jag redan har :)
 
Idag kom mina två nya ihopneskal :D Jätte fina, jätte nöjd och de sitter bra som bara den!! Dem är köpta från skalhuset.se och därifrån kommer jag köpa flera skal:))
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: