madeleinespangberg

Godmorgon

Kategori:

Har ni sovit gott?
 
Jag har sovit helt okej. Bytt plats några gånger för hundarna eller iaf Ricoh tar sånn jävla plats :P. Men annars har jag sovit helt okej. Idag är det läkar besök, får se vad han säger. Nu vill jag ha förklaringar på alla knölar på min hand. På varför den gör ont, varför det inte lossnar. Nu skall han även besvara om de någonsin kommer bli bra. Sen skall han få ställa en ny diagnos, det är för fks kräver det. 
 
Har presenterat min plan för några stycken nu och det kommer troligen bli så. Skall mejla min fack man idag om möte med min chef och om hur jag tänker gå till väga. Idag känns det faktiskt lite bättre, det gjorde det redan igår kväll när jag kom fram med ideen. Så kändes de som jag har en plan och jag kommer överleva. 
 
Nu skall jag fixa mig! Ikväll blir de mys med världens bästa pappa! Kan inte bli bättre, bio och sen god mat :)
 
Världens mysigade kisse<3
 
Världens vackraste kisse<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: