madeleinespangberg

Gokväll

Kategori:

Förlåt för atrt det blev så dåligt uppdatering igår men hade faktiskt mycket annat att göra så det fick bli som det blev. Vi var ju alltså på företagscupen igår. Där satt vi i 6,5 timma och kollade på fotboll. Fatta att vi satt på dem där jävla träbänkarna i 6,5 timma. Var iaf jätte kul. Efter detta gick vi hem till Alex, käkade mat och fixade oss och hade bara den bästa kvällen på länge. Så kul att ha alla mina fyra underbara bästaste tjejer på en och samma plats! Efter detta så drog vi oss vidare tilll Benon på förfest och sen till kärven för att dansa hela natten lång :)
 
Idag så vaknade vi vid 10 och vid 13 åkte vi fram och köpte frukost, bidde thai mat. GOTTT!!! Vid 15 drog vi hem till mamma och gjorde semlor, sen satt vi där och slappade länge. Kom hem för typ en timma sedan. Då hade jag gett kaninerna mat och nu sitter jag nermyst med vovvarna och bara slappar.
 
Imorgon börjat allvaret igen. Inget godis. Bara träning träning träning. Denna veckan skall jag ringa facket, besöka sjukgymnasten och även besöka läkaren. Då skall han få förklara varför jag får ont i handen. För nu gör de ont. Vilket de gjort de senaste. Många undrar säkert hur jag kan klara av att träna med handen, men det går faktiskt bra. Jag tar det lugnt men det är nog bra att bygga upp en styrka i armen/handen även om fingret och ovandelen av handen gör ont stundvis. 
 
Nu skall vi snart se på film och mysa ännu mera, älskar mina två små pluttar. Funderar på att byta sängkläder, duscha och hoppa ner helt ren i en ren säng. Orkar jag detta tro?? 
 
Hejjaaaa mig!
 
 
Puss och Kram

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: