madeleinespangberg

Gokväll

Kategori:

Hur har eran dag varit?
 
Jag började min med ett otroligt jobbigt armpass på gymmet. De känndes må jag säga. Innan styrkan körde jag även 30 min intervall + 4,5 min 15 graderslutning och 0,5 min med 15 graders lutning och jogging. Svin gött vare! Efter gymmet blev det en kort promenad. Går ju fan inte gå nån längre i denna kylan, både jag och hundarna fryser ju ihälj. 
 
Sen beslöt jag mig för att åka med Moa och Saari till Borås, eller rättare sagt med åkte med mig för jag körde ;). Vi åkte till hööks där jag köpte ett täcke till lilleman och sen blev det ett besök inne på knalleland. Där köpte jag bland annat leksaker till mina tre hjärtan här hemma. För ja just nu har jag faktiskt tre hundar här hemma. Vet inte hur länge Cordy varit här nu men hon kom väl i Måndags tror jag. Myspys. Massa djur då trivs jag som bäst. 
 
Imorgon är det dags att väga sig. Jag tror verkligen de kan bli bra. Blir de inte de blir jag enormt ledsen för denna veckan har jag kämpat jävlul. Inte en ända godisbit!!! INTE EN ÄNDA! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: