madeleinespangberg

Hann på tåget!

Kategori:

Äntligen sitter jag på tåget. Framme om 30 minuter. Skönt att jag hann med men har nog inte sprungit så på länge. Hatar att behöva springa till tåget. Bläää!! Jaja nu är de bara att rycka upp sig och jobba 16-21, får tänka att de är dubbelt betalt idag!! Ända positiva hos lilla negativa mig idag!! 
 
Över till annat, har ni några nyårslöften? Eller kanske planer och mål som ni skall uppnå detta året? 
 
Mina mål detta året är att träna så jag får min sommar kropp. Det innebär att jag skall ner till 53kg se hur jag trivs och sen vidare ner till 50kg om jag inte trivs på 53kg. När jag nått 55kg skall jag köpa mina better bodies byxor:)
 
Min plan detta året är att sträva efter att bli lite lyckligare. Det innebär flytta ihop med min älskling, tjäna mer pengar och kanske kunna resa utomlands. Jag vill ju åka till ett soligt ställe och sen till London för att shoppa!! 
 
Mitt löfte är att nå mitt mål och hålla min plan:) 
 
Nå över till er? Vad har ni lovat er själva?? 
 
Nu skall jag små sova till Alingsås, hörs ikväll!! 
 
Puss och Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: