madeleinespangberg

Hårproblem!

Kategori:

Jag funderar och funderar. Hur skall jag nå mitt mål? Jag hade velat sluta med godis helt. Men kan jag klara av det?  Jag har ju försökt hålla mig till endast helgdagar vilket innbär frekväll-sön. Men nu efter jul har de blivit svårt. Min kompis Emma har slutat med godis och liknande helt. Tycker hon är sjukt stark! Hon har verkligen blivit jätte fin, hon var fin redan innan men jag älskar smala kroppar. Jag vill själv se ut så. Jag skall se ut så. Jag skall, jag skall, jag skall. Men det är bara att fortsätta kämpa. Försöka få bort godiset, funderar på att ta bort allt tills jag kan hantera att bara äta vissa dagar. 
 
Idag åkte löshåret ut. Så nu är jag tunnhårig som fan rent ut sagt. Fy fan. Klippa mig snart kanske? Frågan är bara, skall man klippa av sig håret och se ut som en jävla tönt i maxmössan. Inte alls snyggt med kort hår i den :'( Men mitt hår ser bedrövligt ut just nu. Får nog kolla runt i Herrljunga efter nån tid imorgon. Hoppas nån har dropin! 
 
 
 
 
Jag älskar ju Victoria Backhams frisyrer men även Rhianna... Kanske slinga på något coolt sätt? Många frågor!!
Vad tycker ni??
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: