madeleinespangberg

Jobbig dag

Kategori:

Ja som jag skrev förrut så mår jag inte bra. Det är extremt jobbigt att vara sjukskriven. Det slår långt in i bröstet och man känner sig så osäker på allt här i livet. Kommer jag kunna gå tillbaka att jobba 100% på max? Vad kommer försäkrningskassan bedömma? Kommer jag stå helt utan pengar i Mars? Varför skall jag lida ännu mera? Lider jag inte tillräckligt som jag gör? Ja nu hoppas jag snart min fackman kan ringa så jag kan få lite svar på mina frågor. Jag tycker de vore sjukt fel om jag fick säga upp mig och stå utan pengar bara för att Fks bedömmer att jag inte kan återgå till mitt jobb.
 
Jag försöker att inte tänka på detta alls just nu. Men det är svårt. Idag har jag tänkt på det sedan jag vaknade imorse. Imorgon vet jag att det kommer bli bättre för då kommer jag ha annat att tänka på. Skall träffa läkaren och jag tänker inte lämna rummet förren jag fått fram det jag vill. Jag måste få en ny diagnos, det räcker inte längre med en seg läkning utan nu måste dem komma med en ny diagnos. Så fram med det doktorn. Sen skall jag och pappa åka till Borås så då kommer tankarna vara på annat!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: