madeleinespangberg

Mooorrrn

Kategori:

Heeej på er!! 
 
Blev inte mycket bloggande igår inte;) När jag kom hem från jobbet handlade jag massa mat, men glömde ofc kattsand och kattmat!! Bra där Madde!! 
 
Sen lagade jag lite lunch, känndes skumt att äta lunch när klockan var 18:P förberädde även till kvällsmaten som jag och älskligen skulle äta:) jag hade bestämt mig att testa något nytt så från taccos som vi egentligen skulle äta så åt vi tortillasbröd fyllda med köttfärs, jordnötter, majs, ost och en chillisås blandning, slängde in de i ugnen och sen serverades de med sallad! Sjukt gott var de:) 
 
Gick även en timmas power walk trots att de var vilodag så kände jag att jag och Shandy behövde de:) skulle gått en morgonpromenad idag men var så trött igår kväll så ställde inte om klockan!! Smart drag damen! 
 
Nu sitter jag iaf och väntar på tåget som skall ta mig till Alingsås och jobb 12-16.30:) 
 
Var ju vägardag igår och de resulterade i -1kg sen förra fredagen:) lycklig Madde som nu endast har 4,4kg till sitt första delmål och även där jag får köpa mina byxor!! 
 
Hörs sen mina skönfåglar:)) 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: