madeleinespangberg

Nattaaaa!!

Kategori:

Gokväll på er!!
 
Hur mår ni? Gör ni nu på natta? Jag och älskling har precis sett på hypnotisören, bra film, dock tänker dem lite skumt, lite missar av regisören! 
 
Grannen har fest så vi sitter och lyssnar på musik, tur att jag kan somna lätt för de lär ju låta hela natten! Billy får följa med ut med hundarna. Pallar inte stöta på fyllon i trappan med en hund som hatar fyllon!!
 
Såg ett fint budskap på en different design tavla idag. "Ingeting är omöjligt, det omöjliga tar bara lite längre tid" Stämmer så jävla bra! Älskar alla budskap från DD!! Hittade en as snygg burk för oboy med ångrar lite att jag inte köpte den kostade 98:- men skall ju inte dricka så myclet oboy, varken bra för figuren eller min ömtåliga mage!! 
 
Nana gott gullisar!! 
 
Puss från mig och min plutt Ric!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: