madeleinespangberg

Natti!!

Kategori:

Nu skall vi gå och lägga oss här hemma. Blev inget positivt besked från facket. Så hela kvällen har jag funderat på en lösning och jag har nog kommit fram till en. Skall diskutera lite med läkaren imorgon. Skall även fixa en remiss till handspeciallisten i göteborg så dem kan kolla på mina fingrar som inte fungerar som dem skall. Nu måste något hända. 
 
Idag fick som sagt rumpa och ben känna på lite sveda. Måste säga att jag älskar benpasset, så sjukt anstängande. Sen avslutade jag med lite mage också. Älskar att ha träningsvärk i magen :D
Så här ser mitt träningsschema ut för dagen. 
 
Började med lite benböj, även kallat knäböj. Sen blev det step up med skivstång. Utfall med hantlar i händerna. Benspark på maskin. Bencurl på maskin. Ben och vad press på maskin. Avslutningsvis crunches på boll. Känns gott i ben, rumpa och mage:) 
 
Såhär har jag känt mig idag. Bärande på ett frågetecken. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: