madeleinespangberg

Natti

Kategori:

Nu är jag trött! Både i kropp och själ. Inte hunnit blogga så mkt idag. Batteriet har vart dåligt så inte velat slösa:P 
 
Drog till gymmet vid 12.30, körde 30min cardio, sen var de mördarben passet som gällde. Jävlar va de känndes och känns än. Men de var sjukt härligt och är de fortfarande, trots att jag knapt kan sätta mig ner pga träningsvärk;) 
 
När jag kom hem från gymmet var de en snabbdusch för att sen åka till Borås med världens bästa mor och bror, se på bio, mammas pojkar bidde de. Den var sjukt rolig och jag tackar min underbara familj för denna kvällen<3 
 
Nu skall jag sova imorgon är de ett nytt pass och även intruduktion med Peter. Men innan dess skall vi kolla formen, mäta kroppsfett och sånt:) 
 
 
 
Avslutade kvällen med 30min cardio i form av power walk!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: