madeleinespangberg

Nerkrypt under en filt

Kategori:

Helt sjukt va internet krånglar. Imorgon skall jag ringa Telenor och klaga, dem har blivit världelösa på mottagningen och internet fungerar nästan aldrig. Nu har jag tröttnat, skall kräva ersättning för detta. 
 
Idag har varit en bra dag, lilla lillstumpan Linn hade smsat mig och ville ha hjälp i stallet för hon mådde inte bra! Självklart ställde jag upp och åkte med henne ut och red tre hästar:) 
 
När jag kom hem lagade jag mat och sen åkte jag hem till mammsen och hjälpte henne med bredbandet. Sen åkte jag hemåt på min cykel och fortsatte tvätta kläder! Blev precis klar med denna eländiga tvättande. 
 
Imorgon är det dags att väga sig. Sjukt nervös. Inte alls haft något kämpar glöd denna veckan. Har varit deppig och nere som bara den. Men vi får se vad som morgondagen säger. En sak är säker vad än vågen säger så har jag haft träningsvärk tis-tors och kommer även ha det imorgon:)) Avslutade med en 40min promenad nu på kvällen för att få ett lite bättre samvete:) 
 
Imorgon kommer äntligen Billy<3 myskväll med god mat och starka gladiatorerna på tv!! 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: