madeleinespangberg

Ramlösa mango

Kategori:

Har ni lätt för att köpa födelsedags presenter?
 
Jag tycker det är jätte kul, men till vissa är det svårare än till andra. Typ mamma och lillebror har jag aldrig problem med. Jag vet att dem blir nöjd för de mesta. Men inte nog med det jag vet vad dem vill ha :) Men iaf snart fyller min pappa år och att komma på något till någon som inte önskar sig något är svårt. Så planen är såhär, han vet redan om det ;). På Onsdag skall vi åka och köpa mat på Jensens Böfhus och efter det blir det bio, vi tänkte se den nya beck filmen:) Kommer bli en kanon kväll :) 
 
Över till rubriken, jag har verkligen fått dille på ramlösa. Kan dricka hur mycket som helst, men någon smak jag verkligen fått sug på är manog. Så just nu sitter jag och avnjuter ramlösa mango:) 
 
Till kvällsmat ikväll blev den ungslagade pommes, beasås och ketchup. Nyttigt va;)? hahah nej man jag fungerar såhär mån-fre middag äter jag nyttigt, tänker på allt jag stoppar i mig. Sen fre eftermiddag- lör kväll för jag äta vad jag vill i mat och godis väg, ja exakt vad jag vill. Sen på söndagen får jag inte äta sötsaker men jag får äta vilken mat jag vill och idag kände jag för pommes. 
 
Nu tänkte jag snart gå ut med vovvarna och sen krypa till sängs.!!
 
Puss och kram 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: