madeleinespangberg

Söndag!

Kategori:

Idag är dagen med stort D. Snart fem månader har gått sedan jag skadade handen och det har gått nästan sju månader sedan jag senast körde styrketräning på gymmet. Idag skall de bli otroligt kul att se vad min kropp kan pumpa fram:) Dock måste jag ju förrutse att de kan gå åt helvete med min stackars lilla hand. 
 
Enormt tråkigt men sant. Den vill inte på några villkor fungera som den skall:( Är så svårt att förklara hur de känns. Handen fungerar till lättare saker, men när de gäller annan skit så vill den inte alls fungera som den borde. Det gör ont, långt in i hjärtat på mig. Jag gråter så ofta över min ofungerande hand. Den är hemsk. Hoppas att jag om ca9 månader får så mycket pengar utbetalat så att de räcker hela livet för det är så länge jag kommer få leva med handen:( 
 
Nog med gråtandet, här skall de testas och jag skall fan försöka ge allt idag. Om Billy så skall få bära mig hem:D 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: