madeleinespangberg

Tankar

Kategori:

När man är hemma en hel del så tänker man, men tänker oerhört mycket. Lite för mycket tror jag. Men man får också en klar bild över hur man faktiskt tycker att man skall leva och hur man vill ha det i sitt liv.. Jag har fått en mycket klar bild över allt detta. Nu kommer bara problemet, det är att komma dit man vill. Just nu är det mycket som är jobbigt. Att ovansidan på handen gör ont, att fingret inte fungerar. Gör att man böjrar fundera på om det någotsin kommer bli okej. Jag har faktiskt börjat tvivla. Men jag håller hoppet uppe men försöker också vara berädd på att att de aldrig kommer blir bra. Allt detta funderandet med handen gör att jag känner mig extremt nere och är mycket svag på alla punkter. Jag försöker verklien klättre till toppen med mitt pshyke just nu men det är hårt. Minsta lilla och jag bara kolappsar. Därför hoppas jag att besöket på Onsdag kan vara lite givande och att de kan hända lite saker. 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: