madeleinespangberg

Tjenixen!!

Kategori:

Hur har eran dag varit?
 
Min började med en morgonpromenad med vovvarna i skogen. Så sjukt skönt. Sen blev det ett besök hos sjukgymnasten, fick lite övningar som skall hjälpa min rygg och höfter. Sen efter detta så var tanken att jag skulle dra och gymma men bytte lite tankar där och drog till mor käkade mat och sen avslutade jag med att följa med Linn till stallet. Red Sandor, Lucca och Kalle. Måste säga att jag är kär i Kalle. Vilken klippa till häst. Han är hur goer som helst. Försöker få min kusin Frida att åka och provrida honom, tror verkligen dem kan utvecklas sjukt enromt mycket ihop:)
 
Nu skall jag snart upp och passa mina kusiner eftersom deras mor jobbar. Mamma sitter hos dem nu så skall upp och byta av henne så hon får hem och duscha eftersom hon skall jobba imorgon :)
 
 
På bilden ser vi Luccis och Kalle:)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: