madeleinespangberg

Eftersök

Kategori:

Ojojoj....
 
Igår var det ett knivigt spår, det var 300 meter långt, två vinklar och i världens konstigaste terräng.. Men det är väl klart även älgarna kan gå där ;D Det började med världens nerförsbacke, fick säga till Shandy att stanna för annars hade jag druttat på rumpan. Sen fortsatte det, upp på berg, ner för berg, gick på lutande berg, massor av tät granskog som slog mig i ögonen. Linjäveln fastnade överallt, gick även över massa grävlningsgryt så jag var livrädd. Som tur var så har Eva bett spårläggaren att sitsla, vilket var väldigt bra för det var som en bekräftelse på att vi var rätt. Jag har inte haft snitslade spår på jätte lång tid, tycker bara de är onödigt. Men när Eva anser att spåren skall vara snitslade så är dem svåra. Men det var jätte kul, Shandy kom fram till slutet och hon markerade till och med på snitslarna ;P Efterår var vi rätt slöa båda två :)
 
Nöjd med min vovve som tog spåret på 14:21, det var dock de värsta 14 minutnarna i mitt liv ;D
 
 
Ikväll är det agility, är inte alls på det humöret, så jag tar nog en promenad med Eva och sen kör jag något varv på banorna när jag kommer tillbaka från promenaden. Är intepå topp humör idag så orkar inte med att peppa mina hundar att vara positiva då ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: