madeleinespangberg

Godmorgon

Kategori:

Blev lite sent igår så orkade inte ge er några inlägg från Norge. Men skall fixa det idag på vägen till Jönköping, skall även då berätta om utmaningen. Kommer bli sjukt svårt men jävlar va kul, tur att vi är två<3
 
Dagen igår var helt fantastisk, hade super duper mysigt. Idag är man röd som en kräfta i ansiktet och mår inte alls okej. Började min dag med min morgonpromenad till kaninerna, Shandy fick bada lite på vägen. Det var omtyckt! Vi tog även en sväng förbi Robins grav, saknar den mannen något oerhört mycket.
 
Nu fixar jag frukost samtidigt som diskmaskinen gör sitt jobb. Som jag sa blev det en tur till Jönköping idag, kul kul:) Så vi skall dra oss ditåt så fort vi vart ute med Diesel och varit och tittat till Knutte, Knutte är alltså mina kusiner och Ninas kissemiss, det är en tjej förövrigt, som är helvild så skall sätta på mig en mundering när jag skall besöka damen ;)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: