madeleinespangberg

Inlägg2

Kategori:

Dag2-Söndag
 
Idag vaknade vi utvilade och hemlängtan var bortblåst. Vi gick upp käkade frukost och fick veta att vi skulle åka till mormors grav och plantera nya blommor. Vi gjorde även iordning mammas mormor/morfars grav och även mammas morbror och mammas mosters/mosters dotters grav. Tror jag fick allt rätt nu. Gravarna blev iaf jätte fina:) Senkte vi ut till Verrafjorden och tittade, samt smakade på vattnet, det smakade så rent så det var helt sjukt gott. Kunde tatt med mig flera petflaskor och fyllt för så gott var det.. Vanligt jävla vatten men direkt från berget!!
 
När vi kom hem gick vi en låångpromenad på sisådär en timma, det gillade vovvsingarna mycket. Sen käkade vi mat och låg i matkoma i nån timma innan vi begav oss upp på fjället vid pukverket, vet inte vad man översätter pukverk till på svenska.. Men där gick vi upp iaf, en jävla uppförsbacke var det upp och jag var heeeeelt slut när vi kom upp. Vi satte oss och satt nog still i 30-40min innan vi begav oss neråt.. 
 
Nu har jag precis duschat och skall nog inte göra något speciellt innan vi somnar. Imorgon skall vi nog åka till Brekstad en sväng, det har varit prat om det iaf!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: