madeleinespangberg

Hur orkar man?

Kategori:

Jag funderar ofta på en sak, hur orkar man vara så enormt negativt inställd till livet? Ja visst man kanske har ett skit jobb med en skitlön. Men jag lovar att man är inte ensam om att känna så. Dessutom är det väl bättre att vara nöjd, man har ju iaf ett jobb. Men det finns andra människor som inte har jobb och ändå alltid skall vara och se allt från den negativa sidan.. Förlåt men ni borde skämmas, förstår inte hur man kan tycka det är kul att leva som negativ? Om man ändå fått äran att leva, är det inte roligare att göra det som en posetiv person? Man lever bara en gång, ta vara på den mina vänner!! 
 
Så om ni någonsin känner er negativ, ta fem minuter och chilla ner och försök tänka posetivt, livet blir så mycket roligare!! 
 
Nu skall jag fokusera på min morgonpromenad:) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: