madeleinespangberg

Inlägg3

Kategori:

Slutmål
 
Idag Söndag är det sista Juni pch mina mål borde vara nådda... Är enromt nöjd med mina mål i styrkan men vikten har verkligen inte alls fungerat. Men det är väl bara till att fortsätta kämpa. Anton skall vara super gullig ch hjälpa mig med ett nytt kostschema. Funkar inte detta kommer jag anlita Maxim som är en pt i herrljunga. För då måste det fan hända saker... 
 
30 Juni
Målvikt 58kg
 
Hantelrodd 14kg-KLART
Sittande rodd 35kg
Sittande axelpress 9kg i varje hand-KLART
Axelpress 18kg-KLART
Backflyes hantel 8kg-KLART
Rygglyft 10kg-KLART
 
Bänkpress hantel 10kg i varje hand-KLART
Skivstångscurl 18kg-KLART
Bicepscurl 12kg-KLART
Bänkpress 15kg-KLART
Armhävningar 20st-KLART
Dips 1st
 
Som ni ser är det endast två saker i styrkan jag inte fixat och det är dips och sittande rodd. Tyvärr kör jag inte sittande rodd i samma masking längre så det är svårt att mäta och jämföra. Dipsen går inte, dock är det förjävla nära, men jag skall klara det.. Om jag skall!!! 
 
Nu i Norge blir det att lägga om träningschemat och även sätta upp nya mål för Juli:) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: