madeleinespangberg

Inlägg7

Kategori:

Dag5-Onsdag
 
Idag är det femte dagen i Norge, idag tänkte vi inte göra något speciellt. Trondheims resan blev flyttad till Fredag. Då låg de flera stora färjor inne så då var det roligare att åka dit. Så idag får vi endast chilla.. 
 
Igårkväll åkte vi ut till fyren för att kolla på någon stor färja som skulle  gå förbi klockan 20, men chi och fikon fick vi för det kom ingen färja:P Så det var bara att dra hem igen. Tanken var en lång promenad hem, men Ric fick got i halsen vilket innebar att jag inte ville anstränga honom. Idag mår han mycket bättre. Så länge han äter så är det nog ingen fara. Något snnat som ofta händer med lilleplutt är att myrorna pissar på han och han får verkligen jätte ont. Igår sprang han på tre ben jätte länge bara för att myrorna pissat på han. Stackars älsklingen, men de ser tyvärr jätte kul ut så kan inte lla mig för skratt.
 
Jag började min morgon med en film och sen en dusch. Nu tänkte jag gå upp och käka men alla sov visst fortfarande så gosade ner mig med italienarna och skall kolla på en till Maria Wern film tänkte jag:))
 
Känns sjukt skumt att skriva inlägg och inte publicera dem men nu är det som det är och det går inte göra något åt;P
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: