madeleinespangberg

Inlägg8

Kategori:

Dag6-Torsdag
 
Efter lite om och men fick vi till så vi åkte till Trondheim idag. Eftersom Willy inte gillar shopping och jag älskar shopping så ville vi dela upp detta. Vi använde en karta för att ta oss till Sirkus som är ett stort shopping center. Sen åkte vi även in till torget en sväng. Var där i måååånga timmar, men det var super mys och Ricoh var med mig hela tiden:) Hundarna var kätte trötta på vägen hem och även resten av dagen.. 
 
Inne i Trondheim hände en liten rolig sak, Jan backade in i en annan bil, när vi stod i rödljuset. Så det blev en jävla massa krångel, skulle skrivas skadeanmälan och massa annat.. Palla kände jag, blev ingen stor skada på hans bil och dessutom ägde han en gammal saab. 
 
Idag tog jag även ett beslut om min framtid, kanske gjorde jag fel, kanske blev det rätt. Det får jag aldrig veta, men det jag vet är att den enorma klumpen släppt från min mage och jag mår mycket bättre, vilket alltid kommer vara det viktigaste för mig:)
 
Jag pratade även ett långt samtal med min älskade pojkvän, gud va jag saknar han och Shandy.. Skall bli toppen att få krama om dem igen på måndag!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: