madeleinespangberg

Kommer bli perfekt

Kategori:

Goooodmorgoon!!
 
Har ni sovit gott?? Jag har sovit kanon, men vaknar alltid vid åtta så det är bara studsa upp och se glad ut:) studsade till soffan:P 
 
Igår åkte vi till Mölndal, jag lämnade mina vovvisar hemma hos mor och far sen får jag inte träffa dem förren Tisdag natt. 
 
Idag kommer dagen bli perfekt, vi skall på reppower i slotsskogen. Sett fram emot detta jätte länge så det skall bli riktigt kul:D 
 
I Torsdags körde jag bröst och mage och igår körde jag ben på gymmet, Idag blir de vila, imorgon blir de ett blandat pass och sen blir det två dagars vila. 
 
På bilden nedan ser ni nästan ett års skillnad, det har vart en lååång resa och den är inte slut än. Men jag har som mest gått ner 7kg men har gått upp så på bilderna är det endast 2,8kg skillnad:) Så glad att jag klarat det såhär långt men är som sagt lååååångt ifrån nöjd!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: