madeleinespangberg

Konstigt

Kategori:

Igår morse skrev jag ett inlägg till er. Innan jag publicerade alla inläggen. Vet dock inte varför det inte är publicerat för det låg inte i utkastet heller.. Tråkigt liksom....
 
Men jag får väl ta om allt,, i tisdags var det eftersök med Shandy, hon gjorde de klockrent. 350meters blodspår på 8,53min. Klockade mig själv denna gången bra för att det var kul :D Hon tog båda vinklarna klockrent och då var det bloduppehåll i ena vinkeln. Så stolt över min tös, ännu stoltare blev jag över henne igår, på agilityn. Hon är jätte duktig och hon tycker det är skit kul och det är det som är absolut viktigast för mig:) Ricoh har ändrats rejält på agilityn, vilket bevisar att övning ger färdighet. Från att ha vart totalt ointresserad, sticka från banan, sätta sig och vägra röra sig. Till att springa som han hade eld i baken, ta vartenda hinder som en stjärna och faktiskt tycka det är kul. Det gör mig enromt lycklig, grym du är min lilla pajk<3
 
Träningen går enromt bra, träningsvärk som en stolle varenda dag. Så skönt att vara igång igen.. Imorgn blir de gymmet tidigt, sen skall vi boka dk resa innan vi åker till Hunnebostrand, jag, mamma och Johanna. Bästa trion i världen!
 
Men nu skall jag krama om mina hundar innan vi vandrar till sängs... Imogon är det vägning på g, skall även fota så vi se hur de ser ut i skillnad med i måndags. Hoppas de syns något, kännde mig otroligt svullen i måndags det gör jag iaf inte längre på samma sätt.. 
 
Nattiii pusssssss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: