madeleinespangberg

Kvällsdopp

Kategori:

Sådär nu är vi påväg hem, snart i Falköping. varit en rolig dag. Vart på volvoskroten, vart på ikea och även på rusta. Fick köpt matlådor, en handduk, två plastblommor, träningshorts, ljus och även rengörningamedel samt sköjlmedel. Köpte träningshortsen för att bada i då Åsa tyckte vi skulle bada pch jag var på för fullt. Bikinibh hade jag på mfig så det som saknades var got nertill, hittade inget alls som passa eller var snyggt. Så ist
llet för att lägga 30 på trosor pch 75 på överdel då jag ändå ville att de skulle matcha. Så köpte jag ett par träningshorts för 179:- som jag ville ha pch har kollat på innan, samt som jag kunde bada i!! Toppen!!
 
Nu skall vi grilla lite korv i stugan och sen skall vi rulla hemåt till vovvarna:) Kanske får en övernattare om inte mamma mår bra så tar jag lilla Cordy med mig hem med:) 
 
Så nu har vi tagit vårat kvällsdopp i mullsjön, det var mycket behagligt om man jämför med havet igår;)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: