madeleinespangberg

Lång ledig

Kategori:

Det blev ett långt uppehåll från bloggandet. Dock har jag skrivit inlägg till er som jag skall publicera ett efter ett. Tror det var ca 13 inöägg som jag fick skrivet till er. 
 
Igår var det första gympasset på tio dagar, det känns i kroppen idag. Körde triveps och bröst, sjuktlig träningsvärk. På kvällenkte jag till Mölndal för att hämta min älskade Shandy och snartskalö vi bege oss mot Herrljunga:) Utår bärjade jag även på nytt kost schema, väldigt simpelt, men får hoppas det gör skillnad. Gick upp 2,4kgunder veckan i Norge och dem kilona vill jag ner nu. Pluss lite till då, vill under 60 och gärna ner till 57. Eftersom min mage nu är van med både socker och massa bröd så ärdet lite kämpigt att vänja kroppen bort från detta. Men jag vet att jag kan fixa det:) 
 
Ikväll blir det eftersök med Shandy, skall bli super roligt, skall innan det försöka hinna städa hemma och gymma, idag blir det mage + cardio:) 
 
Men nu skall vi fixa oss, bussen går om 20 minuter, höres senare. Pussssss
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: