madeleinespangberg

Möööörkt

Kategori:

Jag lyser starkt med min frånvaro här på bloggen. Skall verkligen försöka bättra mig. Förlåt!! 
 
Har hänt en hel del sedan vi hördes sist. I fredags vägde jag mig -0,9kg slutade det på förra veckan. Denna veckan satsar vi mot samma mål, får hoppas det går vägen! Det går dock jävligt segt neråt just nu. Attans bannaner alltså!!
 
I fredags spenderade vi dagen på bästkusten. Hunnbo/smögen, det var jag, Johanna och mammsen! Johanna stod för fikat på deras båt som ligger i Hunnebo. Detta innebar att jag fick mer smak på båtlivet, så ja nu vill jag ha en båt!! Älsklingen kom hit på fredagen så det var en heeelt perfekt fredag! 
 
Helgen gick fort som alla andra helger, skillnaden på denna var att älsklingen hade semester så han åkte inte hem på söndagen. Helgen bestod av sol och bad i vara, grillande i stugan och endel mc åkning. 
 
Igår gjorde jag fransk manikyr på min chef från max. Alltid lika kul att träffa Johanna:) Sen valde jag att åka till hundklubben på kvällen. Lång promenad blev det och hundarna var sketna som grisar!!
 
Jag och älsklingen har tränat tre pass ihop. Söndags körde jag överkropp, igår blev det mage och idag armar. Träningen flyter på som vanligt, idag blev jag väl lite sur för att jag inte klarar en dips. Vill så jävla gärna fixat. Men det är svårt:( 
 
Nu ligger jag i solen och väntar på att klockan skall bli fem. Då skall vi börja fixa oss inför eftersöket idag. Det blir ett kort spår med en vinkel och otroligt jobbig teräng, så de skall bli kul att se hur vi fixar detta jag och min dam:) 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: