madeleinespangberg

Ojojoj

Kategori:

Hahah märks att jag verkligen inte brytt mig om varken min eller andras bloggar på sisådär någon vecka. Idag när jag gick in på bloglovin hade jag 118 olästa inlägg. Skummande väl igenom tre bloggar utav dessa 10, tre av dem jag gillar mest att läsa :)
 
Idag körde jag rygg och mage på gymmet, det var mitt första ordentliga ryggpass i hela mitt liv. Alltid varit jätte feg att träna ryggen då jag är så rädd att jag skall få ont. Men någon gång måste jag testa och se vad som egentligen händer. Så idag körde jag både marklyft och testade även en ryggmaskin på gymmet. Sen körde jag mer uthållig het i de andra vanliga ryggövningarna. Så min rygg är riktigt trött nu, men som sagt de kommande dagarna blir avgörande. 
 
Annars idag så tvättar jag kläder igen, har handlat lite mat till djuren samt att jag vikt ett jävla gigantist klädberg med ren tvätt. Dock tog de la max 20 minuter men det är sjukt trist, men nu var jag duktig och gjorde det, skönt. Jag funderar på om jag skall kanske skall damsuga men vet inte om jag orkar, skall ju iväg till hundklubben om en stund. 
 
Idag har jag även beställt hem älsklingens födelsedagspresenter, jag lovade att inte överdriva så jag gjorde inte detta, enligt mig iaf!! Men han fyller ju fan 25 så måste ju få ge han något :P Vi beställde även lite från mm så nu skall jag testa deras jacked fuel, beställde alla tre smakerna för att se vilken som är godast :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: