madeleinespangberg

Sooolaa

Kategori:

Tjenna mors!!
 
Eftersöket igår gick super duper bra, som jag skrev igår var det jätte kort, en vinkel och väldigt annorlunda terräng. Inte alls som vi var vana med, men de gick ändå riktigt bra. Spåret var kanske mellan 100-150m, och vi tog det på under 6min. Då hann vi även gå fel en gång eftersom min vovve körde upp näsan och tog spåret i vind istället för i mark. Men det var bara att starta från en säker punkt och köra vidare, då gjorde hon det super bra. 
 
Idag började jag min morgon med en promenad, sen blev det bröst och mage på gymmet. Efter det satte jag igång och tvätta alla mina 12 maskiner tvätt och om vart annat har jag solat och tvättat sen klockan 11 typ :P..
 
Ikväll blir det agility och innan dess skall jag skicka ett mejl men inget annat speciellt. Sträcka ut ryggen då jag av nån anledning faktiskt har ont i den igen... BAAAJSSS RYGG!
 
Hoppas ni njuter av solen därute, tänk att sommaren snart är över och då får vi utnyttja den till max nu :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: