madeleinespangberg

Dagen som gått

Kategori:

När jag kom hem från Alingsås, gick jag och älsklingen till hans pappa där han klippte gräset medans jag låg och solade. Som vanligt fastnade inte mycket färg på mig, men det är ju inget ovanligt. Vi åkte även med till vara med mamma, jan och samuel. Vi käkade lite flöt mat på hanssons samt glass, ajjabajja till flöt mat men acc vad gott det var. När vi kom hem tog jag en lång promenad med mina hundar sen blev det en cykeltur till kaninerna med Shandy. Nu chillar jag och Shandy i soffan medans älsklingen och Ricoh sitter på balkongen:)
 
min lilleman älskar verkligen solen
 
 
dagens inköp, shorts 49:-/st från hm, vit klänning 149:- från hm, (denna fick jag av mamma<3), sportarmband 99:- nän affär med massor av iphone skal. Blå klänning gina tricot 299:- (även denna fick jag av mamma<3), den är sjukt fin:) linnet intill är också från gina och kostade 149:- :))
 
min nya musik mobilen, samt älsklingen som klipper gräset, må säga att ligga intill en nyköippt gräsmatta gick bättre än vad jag trodde, nös bara några gånger!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: