madeleinespangberg

Desperate Housewives

Kategori:

Nu har jag sett sista avsnittet på dessa åtta säsonger igen.
Det är en så sjukt bra serie och den ligger mig enromt varmt om hjärtat.
 
Första gången jag någonsin såg detta var när mamma satt och tittade uppe i stora rummet när vi bodde i huset på änggatan. Jag fastnade direkt och det dröjde inte långt förren jag hade alla fem säsongerna. Sen dess har ju dem fortsatt och gjort avsnitt på denna underbara serie. Men nu var det faktiskt dags att sluta, för nu kan inte mer hända på denna gatan som hemmafruarna bor på. Detta var väl tredje gången jag såg säsong 1-8, sen har jag ju sett 1-7 några gånger, men nu är det över och jag tror aldrig jag kommer hitta någon så fantastisk serie. Nu skall det iaf dröjja något år igen innan jag ser det. För jag lovar jag kommer se det igen, men inte på länge. För man måste glömma lite emellan :P
 
Jag tänkte berätta om spåret men är så slö och det finns så mycket att säga så sparar det till imorgon :)
 
 

Kommentarer

  • Vict säger:

    Jag älskar den serien Madde!en har aldrig fått sett sista säsongen! Har du dom?? Puss

    Svar: Ja den har jag på min externa hårddisk, kom hit med ett minne så lägger vi över den :) Pusss
    madeleinespangberg

    2013-06-13 | 14:55:35

Kommentera inlägget här: