madeleinespangberg

Du betyder allt för mig<3

Kategori:

Att lämna någon som står än så nära om det ändå bara är för en vecka så sved de hård i mitt lilla hjärta. Jag försökte att inte gör någon stor sak av det men det gick inte utan när jag pussade hennes mjuka svarta nos brast jag i gråt. Känns så sjukt fel att länna henne, sen i september har jag spenderat så mucket tid med mina hundar så det känns enormt snopet att i en vecka inte få krama om eller få ta hand min älskade bästaste vän. Trots alla tårar är de skönt att Shandy får vara hos sin pappa, hon älskar honom något enromt mycket och trivs i hans sälskap. Så även om jag verkligen inte ville lämna henne så vet jag att hon kommer få det så enormt bra, kanske till och med bättre än vi? 
 
Nu på morgonen har vi iaf legat och myst massor, började med en sovmorgon i sängen. Sen tog vi oss en morgonpromenad med lite lek på en äng. När vi kom hem åt vi frukost innan vi gick in för kvalitetstid i soffan!! 
 
Nu skall jag hem och pussa på min lilleman, skall bli skönt att få ha med sig han iaf! För även om jag älskar dem båda otroligt mycket så är Ric min bebis och han kan jag aldrig mer åka ifrån! Han är liksom liten, han klarar sig inte utan sin mamma! Det vet jag att han gör, men mamma klarar sig inte utan sin man!! 
 
Nu över till dagens alla sysslor, det är inte lite vill jag lova... 
 
Lämna halsband hos Emma
Kissa Diesel
Gymma
Laga mammas naglar
Visa Nina vad hon skall göra med djuren hemma
Handla
Byta sängkläder
Tvätta 
Byta i kattlådorna
Klippa Ricohs klor
Fixa Samuels Ipod
Städa
Packa 
Vika tvätt
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: