madeleinespangberg

Energibov

Kategori:

Hej på er alla underbara. Egentligen hade jag tänkt vad som har hänt, men jag drar de lite ytligt, anser inte att de är värt att strö salt i såren även om jag känner för att verkligen gå ut med hur jävla upp och ner det är här hemma just nu. Men kan iaf att i måndags fick jag ett telefon samtal som fick mig att tappa hakan, blev rädd för en person som jag inte borde vara rädd för, jag blev utskälld efter noter. Vilket fick mig att inse att alla som tar min energi kommer förbli uteslutna ur mitt liv. Har gjort så förr och jag mår så enormt mycket bättre när jag ger mig av med energibovarna och behåller dem som ger mig energi istället. Men det är iaf därför jag inte orkat höra av mig sen i måndags. Vill iaf tacka min underbara kill kompis Jonas som sa att han kunde komma när som om jag kände mig otrygg, så glad att jag har så underbara vänner omkring mig! 
 
Över till roligare saker, det är väl alltid bra att börja med det trista så är det överstökat liksom. Gymmet denna veckan har gått sjukt bra, helt stört bra. Gud va jag älskar att gymma, lyst på som bara den, tagit flera personbästa. Idag lyckades jag till och med knö in två gympass, ett rygg och axlar pass imorse och nu på kvällen körde jag bröst och mage. Var inte alls planerat, men blev as bra för då kan jag sova ut imorgon och vara utvilad, för imorogn har jag en jobb intervju på TELIA :D:D Kan inte beskriva chocken när Julia ringde från telia idag. Först ville jag inte svara för det kunde ju vara en utskällning till, men tillslut tog jag luren och när hon presentera sig visste jag med en gång vem det var. Lyckoruset spred sig i hela kroppen, efter tre videointervjuer gick jag äntligen vidare till en vanlig intervju. 
 
Efter intervjun skall jag hem och lämna Shandy hos Billy, eller ja de gör jag ju innan men jag skall tillbaka till Billy och sova där. Åker hem på fredag förmiddag och sen är det så mycket att göra så jag kommer la vara uppe hela natten mellan fredag och lördag. Skall självklart gymma, måste ju köra sista passet innan det blir en vecka vila från gymmet. 
 
Men nu skall jag gå mot sängen, Ricoh var hos veterinären idag och fick sitt pass, han var inte alls glad på Anna när hon tryckte ner tabletten mot dvärgbandsmasken. Nona var lika glad innan som efter, märks att dem är helt två olika hundar ;)
 
Mina nya kläder, så jävla snygga och byxorna är skönare än skönast<3
 
Nya nagellack.. 
 
Resulterade i beslutångest och en färgexplosion på mina naglar. 
Men blev färjävla nöjd med dem<3
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: