madeleinespangberg

Fredag

Kategori:

Hej på er!! 
 
Förlåt för dålig uppdatering. Hamnat i någon svacka. Eller så är jag bara helt sjuky jävla trött. Är väl lite både och! Jag kommer ge er ett inlägg om agilityn och ett om min träning denna veckan. Senare under dagen:) 
 
I onsadags passade jag som sagt mina kusiner. Jag hämtade dem k skolan 13.30, vi åkte och käkade och dem fick köpa massa godis och annat gott! Efter agilityn grillade jag hamburgare och sen myste kusinerna samt lillebrir ner sig i storarummet framför en film medans jag gick och la mig. På natten sedan gick jag upp och hämtade nägra vänner i Alingsås:) 
 
Igår var de nationeldagen, inte för att jag firade den på något speciellt sätt. Fikade med morbror på morgonen, gymmade sen kom min älskling:) Somnade på soffan innan klockan blev 22.30, någon var trött! 
 
Idag gick jag upp för tok för tidigt för min trötta kropp som mest vill sova. 6.45 ringde klockan, upp och hoppa, åka med mor och Samuel på möte i Alingsås. Efter mötet gick vi lite i affärer och min bästaste mamma någonsin skämde bort sina barn till max! Jag fick två JÄTTE fina klänningar och en maskara. Sen köpte jag två pas shorts själv för 49:-/st. Sen hade jag turen att få handla för 150:- på gina då jag fyllt ett kort, så för dem köpte jag ett jätte fint linne! Jag köpte även ett armband till min iphone. Kännde att de var nödvändigt nu till sommaren!
Samuel den lille pruttungen fick en tröja och en ipad mini. Hans min när han insåg att vi skulle köpa en till han. Ja det var obeskrivlig lycka!! 
 
Nu är vi påväg hem, jag skall sova lite när jag kommer hem så vad passar inte bättre än att sova i solen. Så skall se om jag hittar nån olja hemma så man kanske kan få lite färg:) Funderade på att dra till gymmet köra lite mage/stabilitet. Men det kanske blir ikväll, eller inte alls med tanke på hur trött jag är:P 
 
Men senare kommer ni iaf få veta hur de gick på agilityn samt hur jag tränat denna veckan!! Så vi hörs sen!!
 
Puss och kram
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: