madeleinespangberg

Godmorgon lördag

Kategori:

Välkommen vilodag, vet inte om du är efterlängtad men du är behövd;) Så idag är det vila från gymmet och låta all träningsvärk sjunka undan, magen är helt sjukt efter de nya magövningarna jag körde i torsdags eftermiddag:) 
 
Igår hann jag med extremt mycket! En riktigt effektiv dag, jag och mammsen käkade thai mat. Sen åkte jag med henne till Alingsås för att hämta Jan som hade opererat sin handled igen. Men jag åkte inte med hem, utan hoppade på pendeln till Göteborg istället. I Göteborg häntade min älskling mig:) 
 
Idag började jag min morgon med morgonmys i soffan, med nötter och jobbsökande. Var hungrig och ville inte äta förren älsklingen vaknade så käkade lite nötter och sökte lite jobb. Har några mer att söka innan dagen är slut. Jag har nu på morgonen även skirvit ett träningschema för veckan som vi skall spendera i Norge, förstod att den närmade sig med stormsteg. Kan ju inte lägga av med träningen en hel vecka nu när jag kommit igång så sjukt bra:) 
 
Skall även se vad jag kan göra med mitt matschema, funderar på att testa att käka keso och 
även kanske mer havregryn. Kanske gröt? Skall kika över detta idag och se vad jag kan göra. Så jobbigt det här med maten för det är som en stor djungel och man vet inte vilket håll man skall gå åt:( 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: