madeleinespangberg

Godmorgon mina sockertoppar

Kategori:

Har ni sovit gott? Jag har vaknat flera gånger, så varmt i mitt sovrum :(
Måste kolla om man kan köpa en fläkt och ställa in, så man kan sova på nätterna. 
Älsklingen och vovvarna sover gott iaf:)
 
Idag skall jag gå och gymma två dagars vila är nu avklarad och idag sprudlar jag av träningsnerver. Skall träna överkropp och kanske även testa att träna lite mage/stabilitet, får se vad som hinns med. Tänkte göra det innan vi skall på middag hos Billys mamma. Billy skall dit lite tidigare så tänkte jag kunde passa på att gymma då. Men om de skall hinnas med får Billy gå upp snart. I eftermiddag skall jag och pappa äta jordgubbar med glass, det är gott som tusan och skulle ätits igår men alla var så mätta efter grillandet så vi tänkte ta det idag. 
 
Igår grillade vi som sagt, vi grillade massor av mat, var så enromt gott. Är fan fortfarande mätt, kunde knapt gå igår kväll för jag var så mätt och mådde illa. 
 
Men nu skall jag kika vidare på dh och dricka iste :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: