madeleinespangberg

Gokväll mina goingar

Kategori:

Har ni haft en bra söndag?? Vad har ni hittat på för något roligt??
 
Här började vi vår morgon med frukost och ufc gala. Sen drog vi på bagagelucke loppis, eller något sådant hette det, var i slottsskogen iaf. Innan vi drog dit var vi även på Frölunda torg en sväng, jag köpte whey och vi tog ut pengar inför loppisen. Billy hittade inget kul men jag hittade en jätte fin lyckta ofc, man hänger den på väggen pch så är det en spegel i den. Lite svårt att förklara, men jag har letat efter en sånn länge, men antingen har dem vart fula eller svin dyra. Men denna föll mig i smaken och passar in i mitt hem. 
 
Efter vi vart på loppise åkte vi in till stan, där skulle älsklingen kolla på bänkdiskmaskin och med oss hem fick vi en bänkdiskmaskin. Han kan ju inte bara sämre än sin flickvän;) Efter detta var det tillbaka till frölunda torg för att köpa packning och någon annan sak till diskmaskinen. Sen drog vi hem käkade och tänkte dra till gymmet. Då inser Billy att han behöver tätning, så gissa vart vi åker?? Jo frölunda torg, nu har vi vart där tre gånger idag. Men nu har det stängt så de blir inte en fjärde;) Efter detta kom vi iväg till gymmet, jag skulle köra mage men körde även rygg, eftersom jag vet att älsklingens söndagspass är långa så kunde jag lika gärna slå ihop två av mina pass. Det passar bra med tanke på att jag kanske inte vet om jag hinner till gymmet på tisdag, då vi skall till handspeciallisten i Göteborg. 
 
Nu håller vi på att laga mat, det blir baskis i ugnen, stoppad med taccoköttfärs, bacon, creme fraiche och ost. Tror detta blir super gott, helst av allt skulle maten vara klar nu då min kropp behöver det men vi kan inte trolla tyvärr... 
 
Lite bilder från denna söndagen:)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: